top of page

הייתי סקרנית


ספר שירה, ספר זיכרונות, סיפור חיים, ביוגרפיה, שירה, נונה

מודה. הייתי סקרנית ביותר. מה הילדים יביאו לי השנה ליום ההולדת. כן, אני יודעת – שונא מתנות יחיה, ולא, אין לי עיניים גדולות. אבל בכל זאת. זיהיתי את הריקוד הקבוע שלהם, מכרכרים סביבי, מגששים, מתלחששים ומתייעצים ביניהם ועם בני הזוג. מקווים שאני לא שומעת ולא רואה. מה עוד אפשר לקנות לאמא? הרי כבר מיצו כמעט כל מתנה אפשרית, ויש לאמר שביצירתיות גדולה.


הגיע היום. קיבלתי שובר מתנה. עוד אחד??? שובר לפגישה.

הגיעו שניים. גבר ואשה. לא היכרתי איש מהם. רצו לדעת עלי הכל. מיום הולדתי ועד היום. הכל עניין אותם. ילדותי, חוויות, זכרונות, הורי, אחי, מה אמרו, מה סיפרו, איפה, ולמה. אני סיפרתי והם הקשיבו.

זיכרון הוביל לזיכרון, סיפור הוביל לסיפור. אחרי הפגישה הראשונה כבר חיכיתי לשניה, לשלישית ולרביעית. אהבתי מאד את השיחות האלה. הרגשתי מלכה.

את האוצר קיבלתי מספר חודשים לאחר מכן באריזת מתנה. סיפור חיי כרוך בספר. פרי השיחות שלי בחודשים האחרונים עם הזוג המתעניין. מתנה ענקית. אושר גדול.


אבל בינינו, המתנה העיקרית עבורי היו הפגישות. סוף סוף מישהו מגיע במיוחד בשבילי, מקשיב ומתעניין באמת ולא קוטע אותי: "טוב אמא, אני ממהר, נמשיך בפעם אחרת".


אז אם אתם מתלבטים, שוברים את הראש איך נשמח השנה את אמא / אבא / סבא או סבתא ביום ההולדת, אומרת לכם מכל הלב: סיפור החיים שלהם. כמו שהם רוצים שיישמע, ייכתב וייזכר. ארוז בספר. ללא ספק המתנה שנגעה בליבי יותר מכל.

 

נונה הופכים זכרונות לספרים.

לקביעת פגישה לא מחייבת התקשרו אלינו:

יעל - 054.3101053

אמיר - 054.2693953

נונה. הופכים זכרונות לספרים



שתפו:

bottom of page